Alone

Kom precis hem, har vart och lämnat Fredrik på "tågstationen" i Fristad och som vanligt så är det mindre kul än att hämta upp honom där, men om en månad är det min tur att åka upp. Och nu är jag hans lilla kötthuve antagligen haha..kärt barn har många namn ;)

Efter det åkte vi till mormor och drack kaffe & bullar.. det är ju fettisdagen men semlor är inte min favorit, och dessutom tjuvstarta vi med varsin semla i Lördags hos Juhas morsa.

Nu har jag ju tid att läsa i kapp alla blogginlägg som jag ligger efter med, det är ju endel. Och sen ska jag väl också hinna med att städa rummet.. vilket behövs, snusdoser överallt! sen blir det nog en film, all by my self.

På måndag fyller Freddieboy 22, han blir gammal :O vet inte vad jag ska köpa, men jag hinner nog tänka ut något innan jag åker till honom, kom med förslag! '


Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

haha jag var ju kötthuvve o han spenathuvve, eller hur det var, men nu e du oxå kötthuvve då :P

2009-02-24 @ 17:28:12
URL: http://Emeliestroem.blogg,se
Postat av: Baso

Köp han en kam ! Alla behöver kammar ! Tro mig :D

2009-02-25 @ 09:40:38
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0