Alvin och gänget, och Guitar Hero!

Har precis duschat och väntar på att Fredrik ska bli klar så vi kan kolla på film. Hade hällre duschat med honom, men det tar längre tid haha.. och ja måste sova "tidigt" idag för ska ju på skolan imorgon.

På dagen kollade vi på "Alvin och gänget" faan va den va bra :D haha den va söt liksom. Se den !
och orginaltiteln heter "alvin and the chipmunks"

Sen nu på kvällen kom Sofie över på en snabbkaffe, för att Fredrik hade abstinens efter nikotin, så han fick dela en cigg med Fisan. Han skulle ju få snus när Juha kom hem från jobbet. Och innan Sofie kom över med ciggen, så sa jag till Fredrik att jag skulle fråga på ett vilkor, att han skulle spela GH med mig och Christian sen.. ( han har aldrig spelat det innan, och vägrat!) och vet ni.. JAG FICK HONOM ATT SPELA! =)
det var riktigt kul, vi gjort något ihop, mer än kolla film & sånt. :) spelade från sju till nio, och han blev bara bättre och bättre och as bra för att vara första gången han hade ju mellan 90 - 100 % hela tiden! och vann över mig, fast han spelade ju på easy och jag på medium och hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0