ÄNTLIGEN HELG!

Fan va skönt att det är helg! känner att jag verkligen behöver några lediga dagar, att bara ta de lungt och umgås med vänner.

Jag och Fredrik ska upp till Malin snart och jag tror Hanna också är där :) skoj! Får se vad vi hittar på för kul, kaffe blir det iaf haha. Äntligen får jag träffa dom igen, var ett tag sen och jag saknar dom <3

Skoldagen var jävligt onödig, hade historia prov på morgonen som tog fem minuter. Var klar typ kvar i nio och började inte igen fören halv 1 ! så man vart ju jävligt utråkad, internet funkade inte heller. Så kom jag på att jag hade en film på datorn som jag inte sett "Fireproof" kollade nästan hela den :)

Blää va trött jag är, men det ska inte få första min kväll :)


tar med kameran i kväll så får se om man får några kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0