Drömmen om Elin och Leon

Vaknade även idag sent, men vad gör det när vi har lov.. är inte det till för sena kvällar och långa sovmorgonar? enligt mig i alla fall. 

Jag drömde om Elin aka Shorty i natt, nångonting om att hon skulle släppa en ny skiva snart, att jag skulle ringa henne.. fast jag var med henne. Och så gick jag omkring och bar på Leon (Kalongmorsan aka Jennys son). Så när jag vaknade trodde jag det var sant ju så jag tänkte ringa henne.. haha sen kom jag på att jag bara hade drömt.

Ska snart in i duschen och göra mig i "ordning". Malin och Hanna ska komma ner hit och dricka kaffe och spela GH med mig ! Men det får bli Mjukisar och Linne idag.. orka klä upp sig  för att vara hemma haha. 



Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha :) söt du är ^^,

2009-02-10 @ 16:08:32
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Pygméhomie :D

haha knas dröm, som när du drömde att du och jag åkte i ett flygande tåg, haha :D

2009-02-12 @ 00:06:43
URL: http://Emeliestroem.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0