God natt!

Min dag har väl inte vart allt för händelserik. Var på skolan från nio till halv tolv & hade samhäll, vi började med något nytt "projekt" vi ska skriva om ett land och så ska de va koplat till Mänskliga rättigheter. Som tur var så är det grupparbete = mycket roligare!

Eftersom jag åkte hem tolv, så fick jag gå från vägen men det var bara härligt. Lite motion skadar ju inte :) När jag kom hem satt Fredrik & spelade Guitar Hero, så jag joinade honom. Massa skoja, fast mindre kul att han vann över mig typ hela tiden, men å andra sida så spelar han på easy och jag på medium/hard.

Sen har jag kollat på Snowbuddies, naaw vilken söt film! :)

Nu blir det duschen, sen film med älskling <3 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ja visst e snowbuddies bra massa söta golden.en sån ska jag ha.natti

2009-02-18 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0