I´M HAPPY =)

I´m a happy happy girl  :D

VIlken underbar morgon! Eller ja nu är det ju dag. Vaknade vid elva, och var nervös haha.. Fredrik kommer ju idag :D haha men varför nervös? haha.. jag har fjärillar i magen. Fan va jag längtar, vi ska åka och hämta honom i Fristad vid halv fyra :D Ska bli så jävla underbart att få vara med honom igen. Så idag är film och mys som gäller <3

Jag har precis duschat, så måste börja göra mig i ordning.. vill ju vara fin när jag ska möta honom på perongen! :D Så nu blir det att föna håret, platta håret sminka sig och hitta kläder (som är det största problemet hah )

Idag blir det Tacos till mat, gott! Hade först tänkt bjuda Freddieboy på pizza, men så sa mamma att vi skulle äta tacos idag, så jag strunar i pizzan. Det kan vi äta en annan dag.

Igår var jag uppe hos Malin som vanligt på helgerna :D Fast i går var vi rätt lama, men det är också rätt gött ibland. Lyssna på musik, drack kaffe, tjöta och Malin klippte Hannas hår, blev ju fint! Men Hanna bara: fan nu har jag inte tutthår längre :(  hon menar att hon inte har så långt hår att hon kan ha håret över tuttarna längre :P haha

Idag åker dom  bort, till Småland till Micke. Hoppas dom får det roligt :) och Malin skrev till mig innan : Nervös? :D haha jag var då inte ensam om det iaf ;) haha!


OJ NU MÅSTE JAG SKYNDA KLOCKAN ÄR JU REDAN HALV TVÅ SNART!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul nu får ni ha det så bra i 2 v.fin bild

2009-02-08 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0