Jag passar på när Fredrik sover ^^

Ojoj, vad folk bloggar nu :O eller är det jag som är seg och ligger efter som fan i på bloggkoll. Just nu har jag 123 olästa blogginlägg, fan tat lungt jag hinner inte med ;) bara för att jag inte sitter vid datorn nu så mycket när Fredrik är här, för HAN har min dator hela tiden och spelar bilspel haha. Och därför även dålig uppdatering,
men jag passar på när han fortfarande sover 12.53!

Jag vaknade ju själv inte så jävla tidigt heller ;) runt tolv, drack kaffe som smakade vatten! Fyfan, och har inte orkat göra nytt. Ska in i duschen snart, för jag tror att jag, mammi och Fidde ska in till stan idag och köpa skor till mig. Fick ju 400 presentkort på Intersport, och äre något jag behöver så äre skor. För jag gillar inte mina skateskor "Circa" som är näst intill oanvända och mina sneakers är helt döda snart :(
Men jag tror inte jag kommer hitta några skor för 400, och speciellt inte nu när dom inte tagit in vårskor eller så än. Aja får se, värt att åka och kolla i alla fall.

På lördag äre ju Alla hjärtans dag. Men för mig och Fredrik blir det ingen mysig ensamstunds dag. Neej, för vi ska till pappa på Fredag för Anne fyller år på lördag ( ja alla hjärtans dag) och då ska vi ha 35 års fest ;) kommer bli nice. Det betyder ju inte att jag inte kan visa honom extra mycket kärlek just på lördag :) <3

Nu ska jag bara spela klart bubble shooter ;) haha snacka om beroende, och jag har inte klarat det än!


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

ja, jag vet folk bloggar som tokar! haha :D

2009-02-12 @ 15:27:37
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fest nice.hoppas ni får trevligt.spela beer in a bar hehe.

2009-02-12 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0