Tack för kvällen gurlies!

Var ju som sagt ute igår med tjejerna, en lyckad kväll förutom att Sofie svek, så var det roligt. Vi förfestade hos Linette, drack lyssna på musik och hade allmänt trevligt, och deras lägenhet var värsta fin nu när dom gjort om.

Vid tio åkte vi in till stan och gick in på Trägårn, men de var fan lamt där. Först fick vi stå i kö minst 20 minuter för att få beställa en drink. Sen när vi väl hade fått dom så var dom inte ens goda, smakade mest vatten. Vi var inte kvar där alls länge max en timme. Vi gick vidare till Tonic istället, så mycket roligare även om det är litet. Där blev det massa dansande och jag är förvånad över att jag har någon röst kvar Mohaha. Där beställde vi varsin Cosmo, den lät ju god. Men fyfan va äcklig den var, fast det var bara jag som tyckte det av oss haha. OCH DYR SÅ IN I HELVETE 98!


Sen helt plötsligt försvann Sofie, vart då? jo till Robin! Jävligt trevlig att hon inte ens sa att hon skulle dra, och för det andra så gick vi ut för att fira henne. Men nu är det ju bevisat att hon tar sin KK före sina vänner. Hon ljög oss rakt upp i ansiktet. Alltså jag bryr mig inte så hårt om att hon gick dit,men att hon bara stack så där och sen när man försökte ringa henne då klicka hon och tillslut stängde av mobilen. Och det roligaste är att hon satt och sa till oss hos Linette hur mycket han ljuger osv... varför vara med honom då?


Vi kommer vara med på wool.se fast bilderna har inte kommit upp än.. men det ska vara på "Tonic 31/1"



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0