träningsvääärk!

Skönt att det äntligen snart är helg! 
Jag behöver  verkligen få en låång sovmorgon så helgen är välkommen.

Var i skolan i dag.. som vanligt. Hade redovisning på projekt sportdryck, det gick ju bra. Och läraren tyckte om loggan :) fast vissa grejer var mindre bra, men man lär sig av sina misstag. Fick iaf godkänt på det.

Efter skolan ¨åkte jag hem, gick från vägen .. och idag var det inte alls lika kul, snöade som fan, kallt och halt var det också. Jag skickade ett sms till Fredrik precis när jag började gå att han skulle sätta på kaffe, jag gick fort och längtade efter kaffet, MEN när jag öppnar dörren möts jag inte av någon kaffedoft.. och helt knäpptyst i hela lägenheten. Det visade sig att han låg och sov!

JAG HAR TRÄNINGSVÄRK! OCH DE ÄR SÅ JÄVLA UNDERBART!

Blev ingen kaffe med Malin som jag ville idag, hon hade plugg. Men det får bli imorgon istället då


Snart åker Fredrik hem, vill inte :( det är så långt tils jag får träffa honom igen 5-6 veckor! Ska åka dit över påsklovet, och kollade vad biljetterna låg på.. plånboken kommer ju inte gilla det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du träningsverk haha dags han åker hem nu då.natti

2009-02-19 @ 22:11:04
Postat av: Emma

okej tack :D

2009-02-20 @ 00:04:59
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0