UNDERBART VÄDER!

Wiie, vårkänslor! även om det ligger lite snö på marken, för det är sool! undra om man skulle gå ut på en promenad med Ipoden.

Nu har Farsan, Anne och Janina köpt hund :) den är skit gullig!


Så söta :) Janina och Tekila!

Igår var jag ju som sagt uppe hos Malin, var en rolig kväll.. först spelade vi Trivial Pursut (stavning?) och gissa vem som vann ;) ingen mindre än jag mohhaha :D sen kolla vi slutet på The Pasifeir (stavning?) som kom på tv, och sen på RAW..och till sist chill i Malins säng :)

Ska ringa & kolla hur Fredrik mår idag ;) han mådde inte så bra när jag ringde för nån timme sen, bakis & nyvaken haha :D mitt lilla sparvhjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0