Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram haha ;)

Jag gjorde misstaget att somna när jag kom hem från skolan. Så nu är jag vääldigt trött, men jag får göra det bästa av situvationen & dricka kaffe då blir man förhoppningsvis något piggare.

Uhhaa, jag är fortfarande jävligt mätt efter Thai maten jag och Bine var och käkade efter skolan. Mycket för pengarna, 60:- och du får äta hur mycket du vill.. och va gör man inte? jo äter för pengarna! Men hur ofta äter man där då? typ aldrig.. inte jag i alla fall.

Skoldagen, var jävligt kort. Och onödig kan jag tycka.. Vi kom dit hade mediakommunikation han gick igenom olika matförpackningar dessign och sånt.. och vår uppgift var att gå till någon mataffär och jämföra lite saker.. fast vi hade till nästa vecka på oss! Så halv tio slutade vi för dagen.

Och när jag låg och sov, vaknade jag av ett sms av Carina från kansliet att våran Historia är inställd imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

fin blogg :)

2009-02-26 @ 17:05:58
URL: http://scrl.blogg.se/
Postat av: eme

haha "vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" hahaha as längesen jag hörde den låten

2009-02-27 @ 15:37:30
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0