En långsovmorgon!

Jag har sovit så jävla bra inatt! Vaknade först vid halv sex, när jag hörde Juha som var arg som ett tok för att han inte hittade kläder och skulle packa för han skulle till Stockholm och jobba i veckan, haha fan va han härjade. Jag säger bara - man ska aldrig packa 1,5 timme innan avgång! Men jag tyckte det var så jävla skönt att inte behöva gå upp.. jag visste att jag skulle kunna sova flera timmar till, klockan ringde halv tio. Och strax där efter fick jag en posetiv överraskning, Bine skrev sms att vi inte ska ha matteprovet i morgon :D För matteläraren skulle nånstans, så det blir nästa tisdag.

Ska snart iväg till skolan och ha Psykologi. Rätt intressant men hon ger oss inte roliga uppgifter. Men idag skulle vi se en film och sen skriva om den tror jag.

Yes men nu ska jag dricka upp kaffet!


ha en bra dag ;) Im back .. 16.20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0