Fotat till projektarbetet

IDAG blev det av! Känns skönt att äntligen ha fotat lite till projektet, för jag har för mig att allt ska va klart snart. Fotade iaf Malin och Hanna idag, var väldigt roligt :D blev en del knasiga kort vill jag lova! Sofie skulle också vart med, men hon var sjuk. Jag kan tyvärr inte lägga in några bilder i dag från det, eftersom jag inte har någon USB kabel till kameran än, så får göra det i skolan imorgon.

Imorses försov jag mig också, PANIIK! vaknade till 06.22  och jag ska gå till bussen 06.50 men fattade inte vad klockan  var, sen efter några sekunder stog jag upp och tog första bästa kläderna som låg på golvet, på med plattången å sminket. Fan jag hann inte ens äta frukost eller dricka kaffe, jag hatar att stressa det är så sjukt jobbigt! Sen på bussen blev jag så jävla trött, somnade och ville inte gå av den varma bussen. Och på samhälls lektionen orkade jag inte göra nånting, hade jag blundat så hade jag somnat. Och jag orkade verkligen inte gå till halv fyra, så drog hem efter tolv.


om tre veckor kommer älskling förhoppningsvis <3 ...längta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0