ge mig orken.

Åå jag får inget gjort, varför? jag har ingen lust. Hade tänkt att börja lite på sportdrycks projektet, göra loggan. Men jag har ingen lust, och åå blir irriterad på mig själv över det. Och matten skulle jag också behöva plugga på, för på tisdag nästa vecka har jag det stora provet i hela A kursen. Men jag kan ju inte sätta mig tolv mitt på natten och börja plugga matte. haha det finns inte ens i min värld. Men jag kanske orkar börja på loggan lite, orkar inte lägga så mkt energi på den. Vill bara få det gjort!

Kanske orkar jag välja 5 kort av dom 60 jag har för att lägga in dom i den fina ramgrejen jag fick av mamma i julklapp, vill göra fint i mitt rum igen. Nu ser det ut som världens bombnedslag! kläder över hela golvet, massa grejer på skrivbordet osv...

Imorgon ska jag och Sabine filma en kortfilm, :D får se hur det går haha.. nee skuuu typ. Och även fota lite till vårt projekt arbete, fick låna en kamera från skolan. Så testade jag att först ta kort med min kamera å jonathan o sen med systemkameran, fyfaan vilken skillnad! vill haa ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0