Svar på era frågor!

Pygméhomie aka Emelie frågar:

Skrattar du åt dina egna skämt?
haha, klart som fan att jag gör ;) hahah

Vad är de värsta du varit med om?
Oj, på första plats kommer nog när jag opererades för utomkvedsgraviditet.. fy fan va hemskt det var. Alltså inte själva operationen, utan smärtan innan och jag mådde så jävla dåligt, lipade sönder.

Om du fick ändra på en sak, precis vad som helst, vad skulle du ändra på?
(Förutom avståndet mellan dig o fidde ;) )
haha, oj den här var riktigt svår, hmm mitt namn! och att man ska få mer studiebidrag.. snäll 1050 vart räcker det? fast jag går ju ändå ut snart.. men då tycker jag att man borde få BETALD LEDIGHET ett år efter studenten ;) man är ju totalt slutkörd mohaha! :D
Ah just det EN sak var det - då tar jag betald ledighet i ett år!


E.K aka Elina frågar:

Om du bara fick besöka en sida på nätet varje dag, Vilken skulle du välja?
Oj bilddagboken eller Bloggkoll - OM jag fick läsa alla bloggar då!

Ringa eller skicka sms?
Det beror på är det något viktigt så ringer jag.

När vaknade du idag?
11 nångång
 
Favorit färg?
har inte bara en :P svart, röd, blå och vit


Baso aka Tommy frågar:

Vad gör du om 10 år?
Jag bor i en lyxig lägenhet men inomhuspool har vunnit en massa pengar så jag slipper jobba ;) har har iaf 2 barn! Och reser ganska mycket utomlands eftersom jag vunnit pengar =)

Vem är din favoritrappare manlig och kvinnlig?
Du och Shorty

Vad är din hemliga talang?
haha har jag någon ? xD jag når upp till näsan med tungan xD

Kan du sjunga?
HAHAHAHAHAHA xD Neej för fan men jag gör det ändå ;)

Gillar du rabarber?
Nja lite, men dom kan vara rätt sura.. men rabarberpaj är as gott! min mormor gör den goaste!

Shorty aka Elin frågar:

varför gillar du min musik? haha :D
För att du är så grymt bra och jävligt duktig!

hur mycket fiser du i snitt varje dag? :D
hahaha xD Jag går inte direkt runt och räknar mohaha. men det är inte många. och ibland inte alls ;) dudå? :P

favorit dryck och favorit mat? :D
jag väljer Fanta för Coca-cola är jag lite less på nu, och mat hmm Kyckling och kött!


Kommentarer
Postat av: Baso

DU HOPPA ÖVER MIN SISTA FRÅGA

2009-01-17 @ 13:55:40
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0