Tack för denna kväll tjejer!

Kom hem för en stund sen. Har haft riktigt roligt med Malin och Hanna. Kom dit vi drack kaffe och prata om altl mellan himmel och jord. Spelade biljard fast tröttnade efter en ganska kort stund, haha eller ja egentligen så var det så här : Malin och Hanna ville sminka sig, lite för att vi skulle ta kort haha.. sötisar!  Sen tjockade vi oss med godis, chips och cola och spelade "Så kan det låta" haha..  herre min gud vad vi skratta vissa stunder ;) haha va riktigt roligt :)
Till sist innan jag och Hanna drog hemåt, spelade jag och Malin två låtar på Guitar Hero.


Ahh just det...DET HÄR ÄR ÄCKLIGT! Fy faan.. när jag kom hem, skulle in i mitt rum.. så ser jag något brunt ligga på golvet, och jag vet fortfarande inte vad det var.. bäst är nog så! Men det var antingen - LÖS kattskit, någons spya(Jonathans kanske, han åt chocklad idag) eller kattmat..! Jag höll på att spy när jag såg det där.... YÄÄK!

Jag kunde ha skrivit mycket längre inlägg om kvällen, men klockan är mycket och jag ska strax sova. Men jag har i alla fall haft en jätte rolig kväll :)

KANSKE om jag orkar så svarar jag på era frågor idag.

Kommentarer
Postat av: Baso

Kom hit med godiset din kalv !

2009-01-17 @ 10:24:38
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0