blandat.

Mina sömnproblem fortsätter, men i natt somnade jag faktiskt fyra ( woow). Gick upp tolv idag, och kaffesugen som jag var skulle jag sätta på kaffet.. och märker att vi inte har något kaffe! Det är ingen kul syn kan jag lova.

Ska in till stan & sola idag vid halv tre ( fan va jag solat, tänker ni). Blir sista gången idag, eftersom 10:e kortet tar slut & min moster åker hem till Finland idag. Jag har faktiskt fått färg :D och på benen också.. vilket aldrig har hänt tidigare ( ni som sett min IRL vet hur vita ben jag har) så jag är mer än nöjd! Efter solningen åker vi till Landvetter & lämnar min moster & Peter.

I kväll ska jag upp till Malin, vi ska dricka lite & kanske blir det singstar (om Emelie tog med sig de). Marika lämnade 6 cider till mig, eftersom hon inte kan ta med dom på flyget ;) thanks.


1 VECKA KVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0