Helgen som vart

Fredag : Drog till farsan, Anne & Janina. Janina blev nog glad över att jag äntligen kom dit. Spelade Geni med henne & hon vann över mig.. och det var från 7-10 åringar ;)  jag är ju såå ALLMÄNBILDAD.. not. Senare åkte jag med Minna & Jasko till stan, vi satt på en uteservering och drack nån cider/öl. . Men det var riktigt jävla dött på stan.. och idag kom jag på att det måste vart för att det var weels and wings i vbg då. Kvällen slutade hemma hos Jaskos bror, tills vi gick hem.. och jag barfota ;)

Lördag : Även då drog jag iväg med Minna & Jasko till hans bror, va "fest". Men jag och Minna blev kvar där ensam. Sen när vi drog hem var det fan läskigt, en neger kom cyklades bakom oss och bara stanna.. de va äckligt! Sen gick en skum typ med nån väska eller nått.. ush.

Söndag : Vi hade världens problem med att komma på vad vi skulle käka för det första, dagens i landsproblem. Men efter x-antal timmar fick det bli grillat. Sen drog vi till ramnaparken och gick där, folk han går 1-2 varv innan vi ens kommit halvvägs.. ungefär ;) och sen hade vi inget o göra, så Anne fick nått ryck & fick för sig att vi skulle åka till stan å kolla på STATYER.. seriöst jag skojar inte!





Måndag : va vi stan o käka på Kina Town, och jag fick nog svininfluensan ;) jao, ni förstår när ni sett bilden HAHA!



Den här bilden förklarar min svininfluensa ;)  mOHAHAHA!


dags för MÅNDAGSFIKA ;) med piknick korg & allt HAHA!


Och spela - Bamses färg fia ;)

riktigt roligt .. på riktigt ! speciellt att kicka ut Anne ;)

något är vist väldigt roligt ;)



NU SKA JAG SOVA.. Det tog mig 2 timmar att lägga in alla bilder!

Kommentarer
Postat av: madde

kul att göra nåt annat ibland fina bilder

2009-07-22 @ 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0