In Norrland!

Kom fram igår, men hade inte direkt lust att sätta mig framför datorn & blogga när jag kom fram. Jag somna nästan direkt, och fick världens huvudvärk + att jag va skitvarm, och hade ont i halsen sen tidigare. Då trodde Fidde jag fått svininfluensa ;)
Men jag måste ha haft närining & sömnbrist. Att inte ha sovit mer än 3 timmar på tåget + att inte ha druckit eller ätit speciellt mycket.. kan inte vara bra.

På kvällen drog vi ut med remmis ( Fiddes fula bil ), fast jag va fortarande skit trött, så han köpte en STOR Burn till mig. Faaan va den va good! Mycket godare än redbull !

Slockan elva på kvällen &  vakna vid elva.. så jaa, jag är utvilad & mår brra förutom förkylningen! och neej, det är inte svininfluensa ;)

Idag ska vi troligtvis till Luleå & Boden blir det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0