Ferre hos Malin

Fan va seg jag har vart idag. Inte bakis, men seg. Igår var jag som sagt uppe hos Malin :) där hade dom redan börjat festa lite smått. Timo & Jim var också där, Timo har jag inte sett till på hur länge som helst så det va kul. Det blev lite singstar, jag och Hanna låg typ lika, vi vann nog lika många gånger.. det är skit kul att sjunga singstar.  De va sköj & full vart man.. fast det inte riktigt var meningen.

Så här såg jag ut igår.

Jim =)

;) på dig med

Hanna va full ;)

Denise

Brun? :P

Hanna & jag

åsså Malin ;P

Timpalainen

nu orkar jag inte ladda upp mer iblder.. finns på bdb

Kommentarer
Postat av: eme

du som inte skulle bli full ;) Och ja, du e brun din sötkorv :D

2009-07-17 @ 02:45:44
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0