FÖR JAG HAR TAGIT STUUUUUDENTEN!

FYFAN VA JAG ÄR BRA, OCH BYTINGEN BÄÄÄST ;)


Jag har fortfarande inte förståt riktigt att jag aldrig mer ska gå i skolan, aldrig mer ska jag ta stuudenten och skrika mig hes  på  " för vi har tagit stuuudenten, fyfan va vi är bra".


Men fyfan va kul de va och helt jävla underbart, en magisk känsla! Det regnade men skulle regnet stoppa oss? knappast.
Tänk er.. champange frukost med klassen ( inte varje de sånt händer), tagga timmarna innan, och sen var det dags för oss att "springa ut"  precis innan dörren rullade upp stog vi där inne och skrek och vissla med visselpipor och va jääävligt taggade, sen när man såg allt folk som stog där för att ta emot oss.. ojoj de va helt underbart :D och vi avslutade med "FÖÖÖÖÖR VI HAR TAGIT STUUUUUUUUUUUDENTEN, FYFAN VA VI ÄR BRAAA" gånger 2.

sen var de dags för flaket, och vi var tvunga att ha med någon som va nykter så Fidde fick åka med :) Fyfan va kuuul de va, regna som fan men vem bryr sig? :D
Gracce - SKA REGNET STOPPA OSS?
Alla - Neeeeeeeeej!
Gracce- va sa ni? SKA REGNET STOPPA OSS?!
Alla - NEEEEEEEEEEEEEJ!

Och full blev jag ;) fick två små champange flaskor runt halsen som jag söp i mig, fort. Och en smirnoff.. alltså på flaket.  och jag gjorde en elaking ;) orkade inte dricka upp den sista champangen som vai glaset så någon sa att jag bara skulle kasta de, så jag kasta... och de kom rakt in i en bil på föraren! hahahahah ( men vem är så dum att ha öppet fönster när de dessutom piss regna ;) haha )

Efter nästan två timmar på flaket var vi tillbaks i skolan och gissa om jag va pissblöt?! Mia kom och hämta mig och Fidde och vi åkte till lokalen, där alla vänta på  mig ;) blev smörgåstårta, tårta, ännu mera dricka och presenter :D

jag fick

2700 kr sammanlagt ( 1000 kr av morsan, 1000 av mormor, 500 av Juhas morsa, 200 av Annes farsa)
1000 kr på forex ( farsan & anne)
800 på Gina Tricot ( 300 av Fredrik & 500 av moster Mia)
2 halsband (Minna, Jasko, Leena och TT och de andra tror jag va från farsan o anne? )
nån grej som man har värme ljus i, och en stooor te kopp
sist men inte minst - en snygg sprit flaska av Juha
har jag glömt något?
ahh + allt krimskramms runt halsen, som har gjort så jag har jävligt ont i nacken ;)


På kvällen kom Bine, Malin, Hanna, Sofie och Therese också till Lokalen =)


nästa inlägg lägger jag in bilder.. och DE ÄR MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA..!


Kommentarer
Postat av: eme

svar: det blir nog ialf inte inflyttningsfest ´förens i augusti :P Jag ska se till att få lägenheten renoverad innan + att de står 1 aug på kontraktet så jag valde att inte flytta in innan :P

2009-06-14 @ 16:49:43
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Sabine

FYFAAAAN VA VI ÄR BRA!

2009-06-14 @ 17:10:13
Postat av: anne

jepp, det andra halsbandet var från mej&Peter

kramisar

2009-06-15 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0