GLASSIG DAG!

Vi har verkligen haft äkta sommar väder idag, hoppas det håller i sig.. helst sommaren ut! Jag tänker inte klaga på att det är as vaarmt, för jag klagar på vinter att det är is kallt & att jag vill ha sommar.. nu är den här, så varför klaga? :D  Tycker man att det blir för varmt, då är det väl bara att hoppa i sjön eller ta en kall dusch?!

Idag var jag som sagt i Borås och shoppa lite. Hitta inte så mycket som jag hade hoppats på speciellt på Gina. Det är inte ofta dom har 50% rea, där hitta jag bara en T-shirt. Men dom får väl in nya grejer snart. Men däremot så hittade jag massa fina kläder sommarkläder på H&M, men jag kunde ju inte köpa allt ;) så det blev ett svart linne med rött tryck, ett par svarta shorts & underkläder.


När vi kom hem så slappa jag på studsmattan tills Kim kom med en vattenkanna & tänkte kasta iskallt vatten på mig, men jag märke det innan han kasta. Men då börja vattenkriget mellan mig, Fidde & Kim.. NEJ man blir aldrig för gammal för "lite" vattenkrig ;) Och jag vart då blötast av allt, även om jag hade hink.. men jag träffa väl kanske inte alla gånger ;) förutom när ja fick in en fullträff på Fredrik, jag trodde han skulle bli förbannad som fan, så jag sprang in.. men han va inte ens arg ;) .. men "är man med i leken så får man leken tåla "heter det ju ;)
Så här såg jag ut efter vårt vattenkrig


Nu ska jag spela några Beta med Malin, sen blir det film & sova. God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: ja jätte ont :( haha , jao det kommer nya strax håll ögonen öppna :D

2009-06-24 @ 00:58:42
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Baso

haha du är söt när du är blöt.. alltså.. eh.. Tuffa kläder

2009-06-24 @ 11:27:04
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0