Helt galet underbart!

Värmen känns precis som utomlands, helt sjukt varmt. Men inte klaga ;) för man vet ju aldrig hur länge vi får njuta av det här vädret.. vips så kan regnet komma. Så till alla er som klagar.. stäng in er i frysen, och stanna där! :D

Mormor och Emilia var här några timmar nu på morgonen, idag också. Mormor kom säkert hit med Emilia så att hon kunde leka av sig med Jonathan så att mormor kunde ta de lite lugnt ;) haha. Idag var Emilia konstigt nog på bra humör, väldigt ovanligt. Juha satte igång vattenspridaren så att Emilia & Jonathan kunde svalka sig lite.. men Emilia vart lite rädd för den medans Jonathan va helt galen ! 
 
lägger upp några videos senare.


Jim åkte just hem också.. han sov här i natt. Han kom igår bara så där.. :D hade inte träffat han på ett bra tag, så jag blev lite överraskad. Han och Fidde tog nån öl & spela något tråkigt spel på datorn( MINA ÖL DESSUTOM). Sen blev det bara att han sov här, eftersom han hade tagit någon öl var det ju ingen bra idé att köra moppe hem.

På onsdag åker Fredrik hem.. känns lite konstigt. För det känns som att vi bor ihop nu haha, han har ju vart här sen i slutet av Maj, och därför kommer det kännas helt knas att han inte är här längre, jag har blivit så van att han är här. Men samtidigt så kommer det nog vara väl behövligt för oss båda, jag åker upp till honom runt 20:e Juli sen ändå, så förhoppningsvis har vi hunnit sakna varandra då.

Jag älskar dig lika mycket än ;) .. om inte mer


Kommentarer
Postat av: Baso

Du kan va en frys!

2009-06-28 @ 14:03:49
URL: http://www.baso.nu
Postat av: eme

precis stäng in er i frysen era klago-muppar ;)

2009-06-28 @ 19:06:14
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0