NU KLAGAR JAG!

Nu har jag all rätt i världen att klaga - det regnar, det åska innan & det är kvavt i luften!! känner mig helt klibbig, och det går knappt att andas.. sol kom tillbaks!

Kom hem för en stund sen, har vart i Borås & handlat. Först åkte vi till MAXI och precis vid ingången såg jag en STOR pool för endast 1200 :- med pump!  Jag försökte få mamma att köpa den, jag gick till och med på att betala hälften! Men hon tyckte att vi kunde köpa den en annan dag ( då menar hon nästan sommar eller nått) , aha men synd för henne att det var en annonsvara och att den kommer kosta de dubbla (typ, ungefär) om en vecka eller två.

Letade också efter scrapbook & grejer till det. Hittade några men dom va antigen jätte stora eller mini, och jag ville ha en mittimellan storlek på boken. Sen åkte vi till Coop för & kolla om det fanns där.. aha då hade dom bara sån där bauta stor och den kosta bubbelt så mycke som på MAXI.. då börja jag bli sur.. åkte till Knalleland, gick in på EKO, där hitta jag inte ens någon (fast dom haft de tidigare) tillslut orka jag inte leta mer. Så vi åkte hemmåt, morsan skulle bara in på apotekter först, så gick jag in på Netto bara för att kolla.. och se där, jag hitta! en i perfekt storlek, bara 70 kr. Men de fanns inga guld/glitter pennor eller lim där, så nu har jag bara en bok & bilder haha.

Jag ska göra en bok om studenten, eller ja.. klistra in bilderna osv, sen har jag en massa bilder som bara ligger och skräpar ner, dom kan jag också klistra in i samma bok  :) OM det nu finns plats för det, eftersom det vart en hel del bilder på studenten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Det är ett fritidsledar jobb, och jag hoppas jag med =) Tack för att du läser bloggen =P

2009-06-30 @ 21:17:36
Postat av: eme

bajsväder ni har där borta då.

här har de vart as fint väder :P

2009-06-30 @ 23:10:01
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0