Rörigt.

Nu vill jag bara krypa ner i sängen & kolla film med Fidde, är så sjukt trött. Problemet är bara att han sitter inne hos min bror & kolla på nån dålig film eller pratar/spelar något tråkigt dataspel. Kommer sluta med att jag går & lägger mig ensam & vaknar av att han kommer in och ska se film.. själv.

Vi kom hem för ett tag sen..  va vi ute me Malin & Hanna och dryga i busskuren & Fidde sänkte några öl (alkis?).Efter ett tag kom Eddy och vi drog hem till honom & kolla på någon film ( jag hängde inte med så bra, eftersom jag inte såg texten). De va så fult, för jag försökte få Totte att köra till Fristad för att köpa choklad till mig, och då säger Eddy " Kommer strax, ska bara hämta lite vatten", efter ett tag kommer han tillbaks med chips och CHOKLAD, underbart!

Imorgon ska jag och Fidde förhoppningsvis gå på bio.. då ska vi se "Baksmällan". Woow isf blir det första gången vi går på bio tillsammans, hallå efter 2,5 år .. vi är sega.

Nu kom gubbskrutten.. Film & ja, Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0