UNDERBARA SOL!

Idag är solen framme på riktigt, det är sjukt varmt på våran baksida.. nästan så det inte går att sitta där! Men jag ska inte klaga, säger istället - UNDERBART! Men jag vill åka och baada, jag erkänner att jag är lite smått avis på Jonathan som ska åka till Falkeberg några dagar med sin farmor.

Ska in till stan snart & shoppa på Gina :D hoppas jag hittar massor, måste ha mer sommarkläder! Och idag har jag ingen pojkvän som flåsar mig i nacken medans jag letar runt.. åker med mammi och Fidde stannar hemma.

Lägger upp bilder på vad jag hitta sen, om jag hitta! 600 :- kvar på presentkorten..


Kommentarer
Postat av: Baso

Hoppas du hittar nåt fint! :) Och tveka inte att våga köpa något ovanligt :D du var ju jättefin i studentklänningen t.ex !

2009-06-23 @ 13:02:51
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0