Fredrik är här :D

Har inte haft lust att blogga nu när Fidde kom igår, har inte haft tid ;) haha
Jag och mormor var och hämta honom i Herrljunga vid tio igår morse där kom han med en krycka i handen och gick lite mongo ;) Vi har inte gjort så mycket, eftersom han är lite hanikappad... mest kollat på film osv.

Pratade med Jonas idag om betygen, och jag kommer få slutbetyg! :D det var en jävla lättnad.
imorgon ska jag lämna in datorn.. blä.

På lördag ska Fredrik och jag till Köping =) Wiie, roligt det kommer bli att träffa dom igen.  Jag ska egentligen klippa och färga håret då, men ska kolla med Maria om vi kan ta det i vecka istället.

Och så fyller farsan 42 idag, grattis ! GUBBVARNING!


Kommentarer
Postat av: eme

vafan, ligger inte herrljunga i skåne? :O

2009-05-29 @ 21:31:15
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0