Har jag förändrats

Har du förändrats


Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Caroline Lindroos
2. Vilken var din favorit rätt? Donken
3. Vilken var din favorit färg? Blå
4. Vart bodde du? Borås, På olika ställen.. Brämhult, Solvarv & Hulta.
5. Vad tyckte du var det bästa som hänt dej? Alla gånger vi åkte båt över till Finland.
6. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Att skiljas från kusinerna i Finland, och när vi flytta från Hulta, från mina underbara vänner.. men nu är jag nöjd :D
7. Vad ville du bli när du blev stor? Polis
8. Vem var din favorit? Min moster Mia
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Lösgodis.. typ allt


Nu
1. Vad heter din bästa vän? Malin, Sabine, Hanna & Sofie
2. Vilken är din favoriträtt? Allt som har med kyckling att göra
3. Vilken är din favorit färg? Blå, vit, svart & röd
4. Vart bor du? Utanför Borås, i en håla - Nitta
5. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag fick så här bra vänner när jag flytta till Nitta, min pojkvän.
6. Vad tycker du är det värsta som hänt? Dom gånger jag blivit sårad, pga kärlek
7. Vad vill du bli? jobba på dagis, vete fan vad man är då :P haha dagisfröken, det finns en liten dröm om att bli fotograf också.. fast jag nöjer mig som hobbyfotograf.
8. Vem är din favorit? Finns många
9. Vilket godis tycker du bäst om? choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0