Längtar!

Jag bara längtar till massa saker just nu .. kan tiden går liite fortare!

1: tills Fredrik kommer, lite mer än två veckor kvar  27:e <3
Jag saknar honom sjukt mycket, det är 3 veckor sen som vi sågs sist, så det är inte så konstigt. Ska bli goows när han kommer !

2: Stuuuuuuuuuuudenten 12/6
Fyfaaaaaaaan va vi är bra säger jag bara! helvete va underbart!


3: Emelies inflyttningsfest :D någongång i Augusti, jag och Fidde SKA dit !
Kommer få träffa min pygméehomie!:D ser verkligen framemot det, riktigt roligt!



Ni kanske märker att jag bytt textstil också? :D fast jag stör mig på att <3 blir så fula :P


Kommentarer
Postat av: eme

wiiie :D

2009-05-10 @ 08:14:44
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0