Here we go again!

Laddaren till datorn har börjat glappa igen, jag har fått byta laddare 2 gånger under 3 år..  Och nu börja det igen, och den här laddaren är inte ens gammal! JÄVLA SKROT! Än så länge glappar den ju bara, men går väl snart sönder helt. Har ingen lust att slänga ut flera hundra på en jävla laddar helvete! 

Och Jonathan är inte riktigt klok! va med han ensam en stund innan, och han va uppe i sitt rum.. så hör jag hur någonting ramlar ner.. men han va helt tyst. När jag kom upp såg jag att grejer hade flugit ner från Christians hylla, men såg inte Jonte.. och han svara inte när jag ropa på honom heller. Sen fick jag se att han hade klättrat längst upp i hyllan.. jävla tok unge! De kunde ha gått illa. Sen lyssnar han inte på vad man säger, gör massa grejer som han inte får, osv. han börjar väl bli svartsjuk..

Nu är det tyst, dom åkte iväg till sjukhuset. Nej hon ska inte föda än ;) eller ja, men vet aldrig.. men barnmorskan tyckte dom skulle åka in & kolla något. Hon tog iaf med sig förlossningsväskan. Och Jonathan åkte till sin farmor.

Kommentarer
Postat av: eme

patrik e precis likadan o tjatar gör han hela tiden! 5-års trots?

2009-10-19 @ 20:11:16
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Ronja

sv: jees, nu tänker jag stanna på denna blogg! :)

2009-10-20 @ 08:05:37
URL: http://rronjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0