Dagens låt


T.I. - Whatever you like!

Den spelades duktigt i Fiddes bil i somras ;)


Min helg har i princip vart som alla andra dagar, ni vet.. fredag hela vecka. Rätt trött på att gå hemma och inte ha något jobb, och plugga är inget alternativ heller, jag skulle helt enkelt inte palla plugga upp matten eller något annat just nu.

I Fredags gjorde jag inte så mycket, kolla idol - som hela veckan! Va ute en sväng med Malin och Hanna. Och på natten fick ja ett sms av Sofie, hon ville att jag skulle möta henne vid vägen. Kallt som fan, inga lampor & mörkrädd.. men vad gör man inte för sina vänner. Vi prata med varandra i telefon tills vi möttes ;) som om det skulle hjälpa om en björn, älg, grävling eller mördare mötte nån av oss HAHA! Runt tre var vi Nitta, och Sofie som inte hade någon hemnyckel försökte väcka sin bror.. men utan att lyckas. Så hon fick sova hos mig, snällt va ;) Kunde ju inte låta henne sova ute i kylan

Fan va trött jag var när vi vakna, så hela lördagen va jag helt seg & hade O.C maraton ;) På kvällen var jag ute med Malin och Hanna. Och några jävla ungar kasta sten på en gubbe och skrek massa grejer åt honom, seriöst inte konstigt att Nitta var med på tv4 nyheterna för inte så länge sen. Och negrarna ska flytta, deras anledning "Vi är tvunga att flytta för att alla är rasistiska här" ..  nej alla är inte rasister här, bland annat inte jag! men konstigt nog så börja all skit när dom flytta hit.

Imorgon ska jag på möte hos arbetsförmedlingen.. får väl se hur det går.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0