Dödsryck?!

Jag är ensam hos Fredrik.. eller ja, nästan iaf. Han är på OK, som vanligt ;) och slavar. Och Rickard är i skolan, det var rätt kul i morses när han va trött & jag pigg.. men han skulle till skolan ;)

haha förresten i går kväll när jag nästan sov så ryckte Fredrik till som fan.. fyfan va rädd jag blev & jag var inte ensam om det.. vi båda börja skratta å han säger " det fula var att jag låg vaken", Men hur i helvete kan man rycka till så där :O det där va ingen vanlig ryckning som man kan få innan man håller på o somnar.

Jag ska väl se på Färjan eller nån annan film, för att fördriva tiden. Han lär väl inte vara klar där borta fören vid tolv ett nångång.


Kommentarer
Postat av: cryylv

Sv : Inte wiiiee utan dubbel wiiiiiiiiiiiiiiiiie

2009-09-25 @ 19:16:45
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Kroppens märkliga ryckningar kan verkligen vara läskiga ibland!

2009-09-27 @ 21:40:57
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0