Ge mig förslag

Im a live! Har bara inte haft lust att blogga.. har inte funnit något att blogga om ;) Tooorka!

Helgen som skulle bli nykter, blev istället väldigt full! Både Fredag & Lördag var vi hos Ivar & co. Dom spelade kort.. Chicago & jag som är sämst på det, satt & kolla på & drack mig ännu fullare haha. Och full vart man .. i Lördags blåste jag 2,4 men då hade jag ifs druckit lite av drinken precis innan.. så efter ett tag blåste jag 1,8 :O oojråå. Ändå kände jag mig inte full :O bara trött. Och  Fidde hade 0,8

Ett under att jag fick sova till elva idag utan att hans pappa kom o satte sig vid datorn! Så jag är väl på bra humör,
jag är skyldig Fredrik det nu, har vart på dåligt humör i flera dagar. Det har sina anledningar , men det var jag som valde att komma hit upp.. eftersom han inte kunde komma ner. Så det är bara gilla läget. Jag kan ju inte gå runt & vara på dåligt humör hela tiden .. skärpning !

ska jag se Ensam mamma söker på webben som jag missade igår, sen ska jag komma på något vi ska käka idag.. men vad?! FÖRSLAG?! Helst något som är billigt & enkelt att göra.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Pasta, rör ner creme fraiche och lite vitlök, strö bacon och lök ovanpå med lite salt och peppar och VIPS! billig och god mat! :D



God morgon!

2009-09-29 @ 06:12:47
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Nej det där är bara en text :P

2009-09-29 @ 15:34:42
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: maja

jo det är många som säger samma som du, så vi ser väl om jag längtar tillbaka till skolan när jag har gått ut, men som det känns nu så kommer jag knappast att göra det :P jag älskar att jobba och hatar skolan, så vi ser väl som sagt :)



hm, nyponsoppa med banan i går på typ 5 minuter och det är svingott och faktiskt mättande ;)

2009-09-29 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0