Im back!

Im a live ;)

Det var väl inte många som missade Idol premiären? Det är ju roligast nu i början när dom ska välja folk. Vissa människor är bara så pinsamma.. men då får man något att skratta åt ;)

Idag har jag vart med mormor i stan, skulle köpa en tröja på Gina Tricot, som jag velat ha några dagar nu. Men den fanns fan inte i butiken.. fyfan va sur jag blev! Varför visar dom den på hemsidan då, kul om man bara kan köpa den på nätet.. då kan jag ju inte betala med pressentkortet, tror jag iaf. Får fråga Linette om dom kanske får inte den nästa vecka.


I lördags åkte jag till farsan & co. Jag och Janina gick ju på Bio och kollade på G- force, den var ju faktiskt rätt rolig. På kvällen hade vi en egen liten kräftskiva, Janina & Kim fixa tripspromenad inomhus & vi körde charader (stavning.se?) vilket va riktigt roligt.. mycket skratt ;)









Förresten, igår var jag med morsan till BVC med Jonathan på 5,5 års kontroll. Skötaren eller vad fan det nu va, berätta en saga för honom och peka på olika saker så skulle han säga vad det var för nått. Hon pekar på en kyrka & han säger - GIFTASLOTT! hahahahah jag kunde bara inte hålla mig för skratt. Och andra gången peka hon på en ring, och han säger - BINGO! hallå?! menade han - blingbling eller vad.. han är för rolig ibland.

Nu blir det wipeout på webben & sen ska jag sova, för ska följa med Sofie till Uhamn imorgon rätt tidigit, när hon ska fixa en sak.

Kommentarer
Postat av: eme

giftaslott hahahaha fan a söt han e :D Men det stämmer ju, på ett sätt :P

2009-09-09 @ 05:14:52
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: eme

sv: tack :) jag hade nada att göra klockan fem imorse så de blev en ny :P

2009-09-09 @ 15:51:56
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: E.K

Kul bilder.

Haha, Giftaslott :) Va gulligt.

2009-09-11 @ 08:51:28
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: *Em

Heeej :) Haft en bra dag såhär långt?

2009-09-11 @ 16:25:50
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0