Ny vecka, nya möjligheter...

äre inte så ;)

Idag blev det rätt tidigt morgon, var på möte på Arbetsförmedlingen.. det tog en timme. Rärt drygt, men jag har lärt mig något nytt idag ;) fick med mig x antal papper som jag ska läsa igenom, och ska dit igen den 7:e Oktober. känns ju mindre kul att inte ha nått jobb, blir så uttråkad!

Idag har jag tänkt städa mitt rum, eller ja STORSTÄDA! Det har nog aldrig behövts så mycket som nu. Jag kan ju knappt vara här inne för att jag hatar när det är stökigt, men får aldrig tummen ur. Men idag känner jag för att städa!



spela Dam med Fidde på msn igår kväll när vi hade aptråkigt.. men jag vart ju bara irriterad för han vann hela tiden ;) blir revanch ( stavning.se) idag



Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

När du har städat klart får du gärna komma hit och fixa här också! :D

2009-09-14 @ 15:53:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0