uppdatering från Götet ;)

Slå det här ni : Energidryck, naturgodis, barnvakt, spöket laban, facebook, + spöregn ++ GÖTEBORG och snart fångarna på fortet om Emilia tillåter!! ;) Svååååååååårt att slåå änna ;) hahahaha


Vi kom precis in efter att ha vart på lekparken & i affären, woow jag vågade mig ut i Göteborg ;) OCH jag hittade tillbaks trots att vi va nästan nere i stan, inte illa! MEN fyfan va blöt jag blev.. när vi skulle gå från affären så kom världen jävla spö-ös regn och jag skojar inte, dessutom gick jag i en uppförsbacke från helvetet med vagn!

Mia jobbar dubbla pass i dag så hon kommer hem runt tio tiden, men det har inte vart några problem alls med Emilia, hon tittar mest på tv, leker & babblar ;) Imorgon åker jag hem till Borås.. och träffar mormor som inte vart hemma på 2 månader!




Kommentarer
Postat av: janina

sv: Åh vad snällt utav dig :')

2010-08-25 @ 15:30:00
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: maja

våran blir då inte så söt, den är ju så god att man vill ju aldrig sluta käka! =)

2010-08-25 @ 17:04:57
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0