POWER WOMAN!

Jag har precis städat hela Fredriks lägenhet! Jag kunde lika gärna passa på medans han jobbar. Och jävlar om han klagar på något när han kommer hem, då ska jag sparka ut han ur hans egna hem! ;)





Resan hit blev ju inte riktigt som den skulle, men det är ju SJ vi pratar om! Det började med att tåget va försenat 1 timme, sen mitt i natten stog vi still i FEM timmar, och ytterligare 1 timme på dagen! Pluss för att vi fick frulle, middag och kaffe gratis - Minus för SJ ;) Det hela slutade med nästan 8 timmars försening + att jag fick åka taxi med en surgubbe nästan 2 timmar. Men mitt i allt det så hittade jag en tågkompis, så det gick lite fortare.

Och idag hade jag fått tillbaks 373 kr i värdecheck det betyder att biljetten hem inte alls  blev så dyr och resan hit upp bara kostade mig 177 kr! :D


Snart är det julafton mina vänner ;) Så nu ska jag slå in julklappar! Tjoolahopp!

Kommentarer
Postat av: maja

haha ja så går det det när man inte tänker efter ;) Jag är precis likadan när det gäller kaviar. Har jag en tub så kan jag inte sluta äta, köpte en igår vid 4 tiden och på kvällen var den slut :O

2010-12-21 @ 20:40:40
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: ^maja

hehe eftersom min är ny har jag ju inte lärt mig den ordentligt än, men det blir nog likadant för mig sen också ^^

2010-12-30 @ 19:59:14
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Tack ska du ha :) ja, jätte roligt faktiskt eller mest en lättnad att ha det. Man känner sig så himla fri man kan göra vad man vill typ utan att be någon " kan du köra mig dit " , " kan du hämta mig " eller ja hämta kan man väl kanske ändå haha, men det känns riktigt skönt faktiskt.

2010-12-30 @ 23:05:12
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0