Denna snöyran !

För ett tag sen åkte min Älsk hemmåt, känns en anning tomt. Men han stannade ju faktiskt över helgen, fast de va meningen att han skulle åka i fredags. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för många veckor innan vi ses igen <3. Det känns mindre bra att inte kunna ta sig ifrån Nitta när man känner för det, när min privat chaffis har styrt mot norrland ;)

 

Fyfaan va det har snöat här i helgen, när vi vakna i Lördags var det minst 2 dm, inte ens tidningen hade kommit HAHA! På våran baksida har vi iaf en meter snö, får inte ens upp altandörren ;) Visst, för er där uppe i Norrland är det här inngenting, men här nere har det nog fan inte snöat så här mycket på x antal år.

 

våran baksida.

framsidan.

Så igår skottade vi fram gången från dörren till bilen, sen drog vi till Jim & co. Där skottade jag frivilligt ram deras gång till dörren ;) Grejen är bara.. ingen använde den igår, och idag är den troligtvis lika igen snöad som igår HAHAHA! Va där i några timmar, drack kaffe & tjöta som vanligt.

Så här såg det ut hos Jim & co

Sen hälsa vi på mormor en sväng, och där var det bara att skotta så vikom in på gården. Plogtraktorn hade plogat igen infarten ;) Fick lite god mat & sen drog vi vidare till Jim igen.

Så idag har jag lite ont i armarna & axlarna, annars är det lugnt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0