Hallo everybody, Janina bloggar""

Hello´jag får blogga idag.Vi har varigt i IKEA det var kul jag fick ett nytt bord och en jätt fin kopp med fat.Vi spelade MONOPOL igår fast jag förlorade och kim vann.fast vi spelade idag igen fast jag spelade bara med Janette.Jag vannnnn och det var super kul.

Jag och janette ska lägga in bilder från idag som från IKEA.Fast vi ska göra det nån annan dag.En dag var vi ut och skottade snö och jag tog med pulkan och våran hund var också ute.Sen skulle vi ta bort snön från bilen (bilarna).sen frågade jag mamma och pappa om nån av dem kunde dra mig men båda sa nej.
Då sa jag att men vi kan väl prova om Tikila min hund kan dar mig.
Då så provade vi men mamma eller pappa var ju tvugna att springa så hon springer så hon dåog mig WOW vad kul det var.



Ska ladda upp bilder nu MVH:Janina






är en model hahahaha=)



Janina




Min hund Tikila men det var inte en så bra bild men hittade inte bättre....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0