Ändrade planer.

WilliamBus och HuliganJonte (och morsan+Juha) skulle ju komma hem idag! Men så ringer hon vid åtta, och säger att dom ångrat sig och skulle komma hem antigen Måndag kväll/natt eller Tisdag kväll/natt.. minns inte. Dom roade sig på nöjesfältet.. jag är inte alls avis ;) jag sitter ju bara i Nitta och har det as trååååkigt!


bilden tagen igår.. men min kamera suger! .. fattar inte varför jag inte lånade Fredriks när jag fick.. men det var väl inget jag tänkte på direkt när han skulle åka.

Kommentarer
Postat av: maja

haha jo men jag ser rent fram emot att plugga nu, när det är nått man vill göra känns det som en helt annan sak :) Ser fram emot att fara och träffa nya klasskompisar på ett annat ställe, skaffa nya kontakter :)



ajdå det var ju tråkigt att du inte tog dig in :/

2010-07-26 @ 21:21:37
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: janina

sv: Visst händer det väl att man blir sugen någon gång, men jag får ju hur som helst inte ut något av att äta godis, så jag klarar av att hålla mig :)

2010-07-28 @ 22:21:05
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0