Hos Älsk, i Mo

Jag tog mig ända fram till Slagnäs ;) men denna resan va nog en av dom jobbigaste! blir nog inte den vägen mer, själva tågresan gick ju bra.. men sen att åka buss i flera timmar är inte riktigt min grej.  Men tillslut va vi framme i Slagnäs.. men då stannar ju inte bussjäveln! paanik typ, han släppte av mig sen iaf. Och där väntade mitt hjärta :)


På kvällen körde vi mot Norge  - Mo i Rana, och jag blev helt panikslagen när vi kom upp på fjället.. de va så äckligt högt upp och smal väg! Och jag som skulle ta bilder... Fredrik fråga ju om vi skulle stanna så jag kunde få nån bra bild.. men jag va ju så skakig så det gick ju inte  ;) jag satt mest med huvudet i kudden och skrek ibland ;)

Snö mitt i sommaren .. precis innan gränsen

De här är på fjället, jag va LIVRÄDD.. de är ju stup rakt ner och där vill man ju gärna inte hamna ;) men det va riktigt fint så jag kanske fotar på hemvägen.

Där jobbar Fidde ;)

Och självklart skulle jag ju smaka på norsk choklad ;)

Igår sov vi fan till halv ett, kändes ju mindre bra. Vi drog till Fiddes farbror (som också bor på Mo).. Fredriks kusin Annika va också där med Helmer & hennes kille. Helmer va så söt, han ville först varken komma till Fredrik eller mig. Han bara skrek när Fredrik kom nära ;) men efter en stund kom han självmant till mig hhoho, Hebbe gillar inte Fidde ;)

Just nu jobbar Fidde, men får väl se vad vi hittar på när han slutar. En sak - åka och "köpa" KAFFE! Fidde får gratis kaffe på jobbet så det får duga, då han inte dricker kaffe själv och inte har någon bryggare. Känner mig som en zoombie utan mitt morgon kaffe.


Kommentarer
Postat av: eme

nöööörge :P

2010-06-23 @ 18:52:31
URL: http://emelie-stroem.blogg.se/
Postat av: maja

haha ja jag vet ;)

2010-06-27 @ 15:07:29
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0