Hemma i Sverige

Im a live ;) och jag är i Sverige :) egentligen skulle vi ju vart i Norge nu, men vi åkte hem i helgen. Och ska tillbaks på Fredag för att Fredrik ska hämta ut lönen + gå på en arbetsintervju hos Volvo

Tummen upp nu åker vi hem till Sverige ;)

Ojj.. en vecka sen jag uppdatera. Nu ska vi se..  förra veckan va vi ju som sagt i Norge, och medans Fidde jobba hade jag inte direkt roligt.. speciellt inte när Internet la av på Onsdagen pga leverans byte eller vad de var. Jag klättra på väggarna, dagarna gick såå sakta fram till fyra! Men jag hann läsa ut andra Twilght boken + lösa klart korsordsboken & kolla på några filmer ;)

Vi åkte ju hem på själva midsommar så på lördagen drog vi upp till Fiddes farmors stuga där Chrille, Sandra & Ebba också var. Grilla & vi hade ju tänkt sitta ute.. men då blev det ju världens storm! typiskt? så vi blev inte kvar allt för länge.

SÖT Ebban .. Fredriks kusinbarn

Blååååste som fan!

En liten snygging !

Både lördag och Söndag kväll var vi ute och fiska.. utan resultat ;) eller jo Fiddes polare fick en regnbåge som vi grilla. Medans dom fiska satt jag vid elden och drack cider ;)


Ska väcka Fidde nu så han får gå & göra frukost åt mig ;)

OCH MIN JÄVLA ENTER KNAPP LOSSNAR HELA TIDEN!! roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0