Lördagens krogrunda

Idag behövde jag inte tänka på matte när jag vakna.. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! Provet igår tog i princip HELA DAGEN, det var ett riktigt stort prov, första delen va ett  webbprov med 60 uppgifter + att de vara abc på vissa. Och del 2 va ett skriftligt med 15 uppgifter, och till sist är det muntlig ”redovisning ” när allt är rättat. Puuuh va skönt att ha det nästan överströkat! .. sen är det bara skicka in betyget till högskolan & hoppas på att jag kommer in ;) .. om jag nu får G i matten.

 

I lördags blev det krogen med Malin, Sofie och Sabine. Det var riktigt roligt, va så länge sen vi var ute allihop. Först gick vi till något nytt ställe? Tror jag.. och en kille fick tuppjuck för att jag smaka en klunk av hans öl ;) herregud.. han skulle tydligen slå ner mig och grejer, mogen grabb!

 

Vi drog vidare till Tonic och dansa  loss, det var helt packat med folk.. och som vanligt är det alltid någon som ska äckla sig, det va någon kille som var på alla oss. Efter många tillsägningar fick jag nog och armbåga han.. då tror jag han lämna oss ifred? Fattar inte vad problemet är, säger man LÄGG AV, så fortsätter dom ändå, jävla äckeln !

 

Just det ja.. när tonic stängde och vi skulle gå hem, så börja Sofie prata engelska med någon okänd människa & lurade i han massa grejer, typ att vi bodde med malin men att vi inte hade någon mat osv..de slut med att han bjöd oss alla på varsin kebabrulle ;) HAHAH och 90 kr, för att vi skulle ha mat dagen efter ! han hade till och med gett Sofie sitt nr så att hon skulle ringa om hon behöver pengar HAHA! Lättlurad?

 

Ne, vilken lyckad kväll :D den 18 Juni blir det utgång.. för då FYLLER HANNA 18 !! :D äntliiiigen!!


Kommentarer
Postat av: emma

svar: Tack ska du ha :D

2010-05-26 @ 16:55:04
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0