Home..

Då har man kommit hem efter 2 veckor i Norrland, som gick för fort .. som vanligt.. men har ju haft roligt också, det sägs ju att tiden går fort då. Det var i alla fall en busunge som hade saknat mig! Han sprang fram och tillbaks från köket till hallen & skrattade innan han vågade komma fram, lilla skitunge,vad jag ändå har saknat honom & hans storebror. Och Jonathan trodde att jag hade flyttat .. han saknade visst också stora syrran ;)

Vem blir inte glad av att mötas av ett sånt här leende liksom?

Stora coola killen.

Fredrik har kameran den här gången, så får se när jag får bilderna. Fick ju några rätt fina kort från när vi va och sladda på Galtis ( berget). FYFAN va jag hatade honom just då ;) jag trodde seriöst vi skulle DÖ, jag skrek  men han lyssnade ändå inte när jag sa att jag skulle ut ur bil helvetet. Det gör jag aldrig om igen.. tycker ju att det är läskigt att köra upp där på sommaren, så det va rena helvetet nu när snön kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0