Alla dessa måsten.. trots att de är fredag ;)

Kom hem från stan för en stund sen, är helt slut! Och jag borde tvätta & packa.. orkar jag det ? NEJ. Tar istället ett eller två glas vin ( jag som sa att jag ALDRIG mer skulle dricka vin, efter den JÄVLIGASTE baksmällan för 2 veckor sen!), sen kanske jag orkar tvätta & packa.. jag har inget val! Har i alla fall kommit en bit på väg..

Packnings lista.,. ändå lyckas jag alltid glömma något ;)

Skulle ha köpt en jacka eller skor idag, men blev inget av det.. hittade EN skinnjacka på Vero Moda men tyckte inte om kragen ;) istället blev det lite krafs från H&M ( läs smink) och en grå mössa som matchar mina nya gråa vantar! :)


Neee det här går ju inte, PACKA VAR DET JA! imorgon tar jag semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0