Dag 07 - Min första bästa vän

Hon hette(heter fortfarande, även om vi inte är BF idag) Caronline Lindroos. Jag träffade henne första gången när vi gick i 1:an, sen flyttade vi ifrån varandra. Men så en dag bodde vi vist på samma gård, minns än idag... hon stog på gräsmattan på gården (där vi alltid lektde dunken och käka fågelfrön) och så såg hon mig.. eller vi såg varandra ? sen den dagen va vi som handen i handsken. Vi gjorde helt galna grejer, och hade alltid roligt vad vi än gjorde. Idag har vi ingen kontakt, vi har bara glidit ifrån varandra..men när vi träffar på varandra så är det som att vi aldrig vart ifrån varandra.

Sen får jag ju i glömma Medina, Cathlin, Maud, Elisabeth och Alexandra!


Inringade är vårat"gäng" ;) Carro sitter i mitten i svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0