Dag 13 – Den här dagen


har vart och hälsa på hos min Aktiva vulkan idag! det var väldans länge sen, fick låna en mobil också.. tackar och tar emot .. men det var hon fan skyldig mig efter den där HELVETES MÖRDARBACKEN man måste gå för att komma upp till henne. Inte bättre av att det va klibbigt väder idag, men vad gör det när man fick några timmar med galningen! ;) btw.. kolla in mitt face, har bränt det kraftigt och det SVIDER (syns kanske inte jätte mycket..där, men irl!)

Sen borde jag ha börjat packa för läänge sen, men som vanligt är jag ute i sista minuten. kanske bäst så ;) frågan är.. ska man skippa shortsen, och ta vinterkläderna direkt HAH! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0