Ingen gubbe hemma :O

men här ska det inte deppas för det, fast det är klart att jag skulle vilja ha honom hemma. Men jag ska iväg till Malin & Kidzen snart, och bli bjuden på tacos.. (vi äter tacos med hela sverige idag), precis som förra fredagen.. men vad gör det.. för det är as gott ;)


Gubben är och river tapet & ska måla i Laisvall.. så blir ensam till i morgon iiaf.. kanske tills på Söndag. Men jag har mina tre apor ;) skämt.

och idag fyller självaste Jenny aka Kalsongmorsan år.. gå in och gratta henne vet ja! Grattis kalsongkorvas! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Tacos är så gott!

2011-09-25 @ 07:38:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0