En toppen helg!

vi har haft en riktig sitta-ute-helg! det har vart riktigt nice väder, då sitter man inte inne & ugglar.
I fredags gick vi till Skaviks & satt där ute framför elden, på renskinn & drack glögg.. en riktig härlig start på helgen!
Lördagen hamnade vi där också, vi körde förbi dom & såg att dom satt ute och hade det gött, så vi bjöd in oss själva ;) vi satt ute så gott som hela dagen/kvällen.. Ivar & Tommy fick för sig att bygga en "lavvo" sagt & gjort.. det blev hur varmt & gött som helst :D vi till och med beställde pizza slizad för att kunna sitta ute & äta. Kvällen blev kort för Fredrik som gick hem vid halv åtta ;) visserligen tog han sin första öl vid två tiden(!) så det var väl därför.. min kväll/natt slutade på Harrys :D sen minns jag inget mer än att jag kom hem..
sitter & göttar mig med varm oboy(hmm undra vart mitt pannband tog vägen HAHA!)
Tage  :)
Fidde & Tommy tar sig en(?) kall..
så här såg det ut innan Tommy& Ivar fick för sig att bygga en "lavvo" ;)
Tada! ;)
söndagen va inte alls lika rolig ;) jag sov till halv åtta på kvällen, förutom att jag va vaken 20 min nångång på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0