Fortsättning 300 frågor!

141. är du osynlig?
Nej för helvete! bara när jag vill ;)

142. filar du naglarna?
neej


143. har du fräknar?
lUsh fy och ja, på sommaren. lite lite på vintern


144. har du posters på dina väggar?
en stor på Wenthwort Miller (stavning?)

145. vem är snyggast i My Chemical Romance?
inte vet jag

146. vem känner du som har haft mest mobiler?
haha, utan tvekan Bine :D

147. vilket är ditt favoritämne ?
vet faktiskt inte .. kanske mediakommunikation, rätt skoj ibland. Och religion tyckte jag var roligt också. Nu kommer vi läsa psykologi efter lovet, så de kommer bli jävligt intressant


148. vilket ämne hatar du?
MATTE! rörlig bild ...

149. vilket ämne har du bäst betyg i?
ligger väl på G i dom flesta haha

150. vilket ämne har du sämst betyg i?
matte

151. favoritstad?
Gbg

152. favorit loka?
vet inte

153. cola eller cola light?
COCA-COLA FFS!

154. älskar du din dator?
Varje dag <3

155. är din dator bög?
Nej :D den är bara lite egen

156. vad är ditt favoritplagg?
mina baggy jeans ( när jag orkar ha dom haha) och mina mjukisar!

157. vilka affärer handlar du oftast i?
Olika, men mest H&M

158. vart handlar du?
ICA MAXI, City

159. favorit tv-serie?
OTH, Prison Break och Andra Avenyn

160. tycker du Top Model är roligt?
slö tittar på det i bland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0